11 June 2009

menjawab tag Max J Potter

1) Bekas kekasih saya – banyak!! hahaha....

2) Saya sedang mendengar - lagu tema farm town application kat facebook

3) Mungkin saya patut – berhenti ape - ape yang patot saye berhenti...

4) Saya suka – maen.

5) Sahabat-sahabat saya – tak ramai, jadik saye perlu jage mereka sebaik mungkin...

6) Saya tak faham – macam mane nak pecah kan zarah proton dan elektron untuk menghasilkan satu tenaga yang lebih besar.

7) Saya kehilangan – banyak mase senggang saye! saye sangat tensi....

8) Ramai yang berkata – I am a lovable person...

9) Cinta itu adalah – penyeksaan bagi mereka yang tidak menghargai nya tetapi anugerah bagi yang menjaganya

10) Di suatu tempat, seseorang sedang – makan nasi... pasal saya sangat lapar skunk!

11) Saya akan cuba – bekerja dengan lebih keras!

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud – anak perempuan Pak Cik Selamat

13) Telefon bimbit saya – cantik! erm... z555i sony ericsson

14) Bila saya terjaga – saya tidak tidor

15) Saya paling meluat – menyelesaikan masalah hati!

16) Pesta/parti adalah – hari jadi saya kat lecka - lecka, bukit bintang, 26 june 2009! (8.30 malam)

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui – guinea pig! my jane....

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah – i live life to the fullest... so every day is....

19) Hari ini – Day 14 back counting to my birthday party!!

20) Malam ini saya akan – melakukan aktiviti physical!

21) Esok pula saya akan – kerja kat art class...

22) Saya betul-betul inginkan – vacation yang panjang dan lama!

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini – saye serabai...

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan – Shopping malls!!! i love to window shop...

25) Makanan Barat atau Jepun? – i eat just about everything... hahaha......

26) Bilik yang terang atau gelap? – a dark one.... baru laa best to sleep....

27) Makanan segera adalah – makanan yang tak berapa nak segera sebenarnya....

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang – mane grapes awak mat arip?

29) Siapa yang anda ingin tag: semua followers saya: except Max.... kalau die wat agy... nanti die dah wat dua kali....

6 comments:

W. Suhailaliza W. M. H. said...

hahaha!
kalo tanak wat bley tak?
sbb kite dah bwat kat fb. hehehe

Ms Martha Moore said...

alorh.... hehehe.... okies aja!!! hehehe......

faRha said...

hey ya !!
sudah lama tidak berbicara sama kamoo

Ms Martha Moore said...

itu laa..... saye pown rindu banget pada kamoo jugak....

faRha said...

sehatkah?

Ms Martha Moore said...

sehat aja..... singgah kl tak nak ckp ngan org pown! huh....

squessup